Dezechilibrele hormonale se produc de cele mai multe ori atunci cand corpul traieste constant starea de stres, de alerta, de a actiona si neglijeaza nevoia corpului de a se relaxa si a se detensiona.

In clasa de astazi, incepem cu cateva tehnici de respiratie, ce au ca efect, pe langa linistire si relaxare, racirea corpului, pentru a contracara cateva dintre simptomele neplacute din timpul menopauzei, cum ar fi bufeurile sau transpiratiile.

Continuam cu cateva posturi ce ajuta la eliminarea durerilor de spate, a oboselii, dar si la stimularea glandelor pituitara, tiroida si ovare. Secventa se aplica atat barbatilor, ce se pot confrunta cu neplaceri in andropauza, cat si femeilor aflate fie la pre-menopauza, cu cicluri neregulate, fie la menopauza sau post-menopauza.

In mare parte posturile si variatiile acestora vor avea ca focus soldurile si inversiile, ce ajuta la restabilirea echilibrului hormonal:

  • Copilul
  • Malasana
  • Fluture
  • Podul
  • Cascada

Luati la indemana accesorii precum paturi, perne, benzi, caramizi de yoga.

Sa va fie de folos!
Namaste!

https://youtu.be/0t6Soy7D6PM
Author

Instructor de Hatha, Yin & Restorative Yoga 300H TTC, acreditat de Yoga Alliance U.S.A., Tehnician nutritionist, Terapeut Theta Healing

Write A Comment