Aceasta meditatie ghidata cu Pala Mudra (anxietate) poate fi de folos in tulburari de anxietate, precum fobii, panica sau tulburari obsesiv-compulsive. Frica si ingrijorarea sunt raspunsuri naturale la provocarile vietii, dar cand devin cronice, subminandu-ne capacitatea de a trai si a munci, acestea sunt denumite tulburari de anxietate.

„Pala” inseamna „bolul de cersit al calugarului”, folosit in practica de a primi pomana, numita „bhiksha”. Cultivarea non-atasamentului este o fateta principala a acestei practici, calugarii primind doar ce este daruit gratis , fara asteptari si cu o stare de liniste, avand incredere ca Universul va avea mereu grija de ei. Pala Mudra induce aceeasi stare de incredere si liniste, incetineste respiratia, directionand atentia si energia in abdomen. Aici, miscarea ritmica de inaltare si coborare a acestuia relaxeaza corpul, calmand mintea si emotiile.

Forma curbata a palmelor in acest gest, impreuna cu respiratia abdominala, instaleaza senzatia de intrare intr-un sanctuar, unde ne putem odihni in completa liniste.

Acest gest ne sprijina, de asemenea, in conectarea cu starea noastra de totalitate interioara, care gradual scade nivelul de ingrijorare si anxietate. Efectele calmante ale mudrei Pala sprijina sanatatea sistemelor reproducator, eliminator si digestiv.

Principale beneficii ale mudrei Pala:

  • sprijina tratamentul anxietatii
  • elibereaza stresul si tensiunea musculara
  • reduce tensiunea arteriala
  • sustine sanatatea sistemelor reproducator, eliminator si digestiv
  • instaleaza o senzatie de incredere si non-atasament
  • cultiva o senzatie de tot unitar

Namaste!

Apasa aici pentru a deschide direct in Youtube.
Author

Instructor de Hatha, Yin & Restorative Yoga 300H TTC, acreditat de Yoga Alliance U.S.A., Tehnician nutritionist, Terapeut Theta Healing

Write A Comment